

Żywiczny Uszczelniacz Dekarski Lakma
towar niedostępny

Opis
Uszczelniacz Dekarski Żywiczny Lakma
Plastyczna masa w kartuszu. Najczęściej używany przez dekarzy do uszczelniania obróbek blacharskich. Jednak zastosowanie znajdzie wszędzie tam gdzie chcemy zakleić szczelinę aby nie dostawała się woda. Żywiczny uszczelniacz dekarski łączy się z metalem, papą, betonem, kamieniem, szkłem, drewnem. Więc możemy go używać przy fundamentach, piwnicach, ścianach, tarasach , dachach. Uszczelniacz do dachu jest bardzo plastyczny i można stosować go w czasie deszczu a nawet pod wodą. Występuje w trzech kolorach: bezbarwny, brązowy, grafitowy.
Przygotowanie podłoża: powierzchnia, na którą ma być zastosowany uszczelniacz powinna być czysta, wolna od kurzu, pyłu, tłuszczu, smaru, rdzy i innych substancji osłabiających przyczepność. Szkło, powierzchnie glazurowane, drewno należy odtłuścić alkoholem, benzyną ekstrakcyjną bądź innym rozpuszczalnikiem. Zardzewiałe powierzchnie oczyścić , utlenione metale (np. miedź, ołów) –piaskować, a następnie zabezpieczyć antykorozyjnie. Przed przystąpieniem do wykonywania prac naprawczych należy usunąć pozostałości starego uszczelnienia. Zaleca się wykonanie próby przyczepności na stosowanym podłożu.
Przygotowanie produktu: obciąć końcówkę kartusza, pozostawiając część gwintu. Aplikator nakręcić na gwint, obciąć pod kątem w szerokości dostosowanej do wykonywanej spoiny.
Sposób użycia: nakładać za pomocą pistoletów ręcznych lub pneumatycznych. Nałożony uszczelniacz można wygładzać szpachelką zamoczoną w roztworze mydła. Należy stosować narzędzia z tworzywa sztucznego lub stali nierdzewnej. Uszczelnienia należy wykonywać w warunkach umożliwiających dostęp powietrza
Dane techniczne:
- Odporność termiczna: -20 do +90°C
- Czas obróbki: 1 godzina
- Temperatura stosowania: 5 do 40°C
- Opakowanie: 280ml. kartusz
- Opakowanie zbiorcze 15 sztuk
Koszty dostawy
Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
Opinie o produkcie (0)


Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.